مرکز مهارت آموزی آموزشهای رایگان بامدادپارسیان

 یک موسسه آموزشی معتبر در حرفه ها و زمینه های طب اسلامی و گیاهان دارویی (ویژه خواهران و برادران) می باشد و برنامه های آموزشی متنوعی برای جوابگویی به نیازهای مخاطبان ارائه می دهد از جمله این برنامه ها می توان به دوره های حجام،زالو انداز، اصول مقدماتی طب سنتی، فروشنده عرقیات گیاهی  و رشته های مربوط به گیاهان دارویی از جمله فروشنده گیاهان دارویی(عطاری ) نسخه پیچی ، دارو سازی و کرم سازی گیاهی ، اسانس گیری گیاهی و رشته ها و حرف مربوط به طب سنتی و (ITM)  و..... اشاره نمود.

کادر آموزشی مرکز :

 رویکرد مرکزمهارت آموزی بامدادپارسیان ، تمرکز بر علایق و نیازهای  مخاطبان به منظور کمک به آنها برای رسیدن به اهدافشان می باشد.

مدرسان حرفه ای این مرکز همگی واجد شرایط تدریس بوده (تعهد و تخصص)این مرکزه با بهره گیری از مدرسان مجرب و حرفه ای ، اساتید دانشگاه ، دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه آزمونگری عملی و طراحی سوالات  در استان فارس و سوابق تدریس در زندان مرکزی شیراز و دارای رتبه خبره به بالا از سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور و برخورداری از نیروی انسانی متخصص و مجرب به عنوان اصلی ترین سرمایه خویش توانسته است برتری خویش را نسبت به دیگر موسسات رقیب به اثبات رساند.

ویژگیهای مرکز :

     بهره گیری از مدرسان مجرب و کارآمد.

    بهره گیری از روشهای آموزشی ساده و مطمئن.

    ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه ها و فعالیتهای کارآفرینی.

    بهره گیری از جدیدترین منابع و مراجع آموزشی.

    وجود کلاسهای مجهز به کلیه وسایل کمک آموزشی.

 مشاوران این مرکز آموزشی شما را جهت استفاده و بهره  گیری از بهترین روشهای کار آفرینی و خود اشتغالی راهنمایی خواهند نمود.

 مرکز آموزش مهرت بامدادپارسیان، برنامه های  آموزشی خود را به طریقی طراحی نموده است که کلیه علاقه مندان بتوانند در گرایشهای مختلف از خدمات آموزشی آن استفاده نمایند.

  ساعت کار:

صبح ها : ساعت 8 تا 13

عصر ها: ساعت 14 تا 19

آدرس دفتر مرکزی :

استان فارس ، شیراز  ،  میدان پانزده خرداد(چهارراه پارامونت)  ، اول خیابان قصرالدشت، به سمت سینما سعدی، روبروی بانک صادرات ، ساختمان تجاری شفاف  ، طبقه 3 واحد5 .

  تلفن:    32353261-071

واتساپ:    09373562068

فروش کفیر، فروش کامبوجا، فروش انواع بذرقارچ خوراکی ، آموزش قارچ ، آموزش کفیر، جزوه کفیر، آموزش کامبوجا ، جزوه کامبوجا ، آموزش قارچ صدفی ،آموزش قارچ دکمه ای ، اکسیرجوانی ، کامبوچا ، چای منچوری ، چای کمبو ،فروش اسپان قارچ ، آموزش طب سنتی ، آموزش ماساژ ، دیپلم آسان ، مهارت جهت دیپلم کار و دانش